Dagen innan jönköping

Hej alla :)

Som sagt var jag hemma hos min familj innan 
och umgicks med dem, och åt lite
när man kom in till stan såg jag jonna ute och gå.
ringde henne och vi stod och snacka i en timme eller något,
frös sönder men de va de värt, min lilla jonna ♥

Nu är sosso här med sin hund ozzy och
vi umgås , massa skor på de ♥


Imorgon möter jag upp min faster, eller hon kommer och hämtar mig
vi drar till banken , och sedan drar jag hem och fixa
sen åker jag som sagt till min vän elias och hälsar på
och dagen efter hälsar jag på morris oxå (: 

sosso och jag sitter och snackar om att åka utomlands.
fyfan vad härligt, spara ihop pengar och dra.
ja de är de nästa jag ska göra.
fyfan va underbart.


Nu kommer lite bilder ifrån jag va hemma :)
















Glad

ALLA



DAG

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback