fikat

Nu har jag varit och fikat och snackat med camilla och stoffe
trevligt (: 

Nu tänkte jag lägga upp lite goa raggingsrepliker

  1. "Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg.. "

  2. "Du dansar dåligt, va sägs om att sätta oss ner och lära känna varandra bättre?"

  3. "Dina föräldrar måste vara djuphavsdykare, när dom har fått en sådan här pärla."

  4. "Oh, du ser precis ut som min blivande pojkvän"

  5. "En natt med mig, och du är beroende."








Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Tack dtsamma !

Jo det är bra med mej , hur är det själv ? :)

Jag längtar jätte mycket till sommaren :)



Kram !

2012-02-21 @ 21:36:45
URL: http://moaaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Emelie Wallström

hej snygging urgullig blogg! <3 kommentera i ett inläg g på min blogg och skriv vad du tycker! :) puss

2012-02-21 @ 22:00:55
URL: http://mrroligaemelie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback