Hejsan!

Hejsan, börjar känna mig sådär
men har iaf fått i mig nått att äta vilket känns skönt
har suttit vid datorn hela dagen idag , och skrivit cv och har sökt olika jobb
idag ringde en tjej och ville träffa mig och antagligen får jag ett jobb
men det är bara ett litet jobb så vill ha flera, har även sökt massor med sommarjobb
och imon om jag känner mig tillräckligt pigg blir det nog skola
och sen gå ner till pappas jobb och lämna in mitt cv där så kanske 
jag får börja jobba med han, vem vet.

Lagade lite potatismos innan och det var mums
nu är min sambo josse och jobbar ska ut och gå lite senare se till att ja 
får lite motion och frisk luft ska bli skönt.
ska nog möta upp henne sen så hon slipper gå hem själv.

nu ska jag se om ja ska skicka in mitt cv till lite flera olika ställen
ikväll blir det big brother , och det ska ses.






HAR NI SÖKT SOMMAR JOBB ÄN ?

Kommentarer
Postat av: Ackelina ★

Jag har inte sökt något sommarjobb eftersom jag inte kan. Jag är 20 år och måste då söka riktigt jobb istället ;)

2012-02-27 @ 19:18:03
URL: http://ackelina.se
Postat av: Jenny Karlsson

sv: tack så mycket, din med!

ja det har jag själv då?



jag har sökt sommarjobb, inte fått något svar, så svårt när man är 17 år, men ska leta upp något annars är sommaren lite pengarlös...

2012-02-27 @ 19:37:00
URL: http://www.nattstad.se/jkaarlsson
Postat av: Jacqueliine Velasco Jaronell

NOT YET! /: , sj ? :)

2012-02-27 @ 20:25:12
URL: http://www.nattstad.se/smexarrN

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback