Hejsan!

sjuk än , mår bajs
men känner mig lite piggare nu när jag går på alvedon.
de är där jag får min energi ifrån , 
Har varit ett jävla pådrag av aina idag här uppe, en tjej är försvunnen ..

Jag och josse va hemma hos henne idag
och hämtade maaaaaassor saker, en hel bil full :)
och nu fixar hon sitt rum och jag sitter här, sitter på min laptop och skriver
hämtade den hos mamma innan, eftersom min syster hämtade den datorn jag hade innan ...
ska nog rensa denna dator, på bilder osv..
inte så kul att ha kanske....


hörs sen (:

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill du få fler som läser din blogg? Klart du vill! :)

Va med i min dagens blogg som jag lottar ut någon gång i veckan. Länken till inlägget: http://mmalinanderssonn.blogg.se/2012/february/min-forsta-dagens-blogg.html#comment



Du har inget att förlora bruden! :) Fin blogg btw! Kram

2012-02-23 @ 00:59:20
URL: http://mmalinanderssonn.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback