Igår / idag

Igår åkte jag till Morgan och han hämtade upp mig på stationen vi åkte till hans vän Ludde och bara chillade sen åkte vi hem till Morgan så chillade vi och kollade lite avsnitt och shit sen drog vi ner till Ludde och kollade lite avsnitt där med , sen gick Morgan och jag hem och kollade på film och lite , och åkte till donken och morgan bjöd mig snäll kille sen blev det film och sova och lite ;)


Somnade ganska sent så vakna typ runt 2 ;)
Och så chillade vi och kollade Sveriges värsta bil förare och sen körde Ludde oss ner till stan käka på subway sen följde dem mig till bussen och nu sitter jag på bussen .. På väg hem !

Imorse tog Morgan massa bilder på mig så här är min hämd som kommer strax

Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback