lära känna mig

Lär känna mig lite bättre
SENASTE:
1. Dryck: mjölk (:
2. Telefonsamtalet: Pappa
3. SMS: Ebba <3
4. Sång du lyssnade på: jag kunde inte bry mig mindre.
HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: de vet ifan.
7. Har någon varit otrogen mot dig:  allt för många gånger.
8. Varit kär: Verkligen
9. Förlorat någon speciell person: tyvärr, har man ju det.
10. Varit deprimerad: ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes:  Ja
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. svart
13. rött
14. rosa
I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Yes
16. Fått ditt hjärta krossat: nej inte detta år , men förra.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Verkligen.
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: jo men det har ja väl.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner:  verkligen.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: japp
21. Kysst en kompis: Ja
BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: typ alla.
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3
24. Har du några husdjur: hemma hos pappa har jag, hund, katt, hästar.
25. Vill du ändra ditt namn: Nej.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag var med mitt ex, och nattha, beckman.
27. Vilken tid vaknade du idag: olika tider , men typ 4,7.12
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: kollade tv skulle jag tro
29. Någonting som du längtar till: sommaren, och att åka till ett annat land
31. En sak du skulle vilja ändra med ditt liv:  att gått skolan som jag borde , och inte skolkat.
32. Vad lyssnar du på just nu: jag kunde inte bry mig mindre
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jadå.
34. Vad gör dig irriterad just nu: att ja inte vaknar av alarm
OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Eriika Henningsson
37. Singel/upptagen: Singel
38. Stjärntecken: vågen
39. Kille eller tjej: Tjej.
40. Grundskola: Ängaryd
41. Gymnasie: brinell / holaveden
42. Högskola: nej.
43. Hårfärg: blond.
44. Långt eller kort hår: beror på
45. Längd: 158
46. Vad gillar du gällande dig själv: att jag är snäll och bryr mig väldigt mycket om andra
47. Piercings:  läpp, tunga, navel, öron.
48. Tattoos: en vid nacken och en på handleden
49. Höger eller vänster: höger.
DIN FÖRSTA:
51. Operation: Min hals
52. Piercing: öronen,
53. Tatueringen: nacken
54. Bästa vän: Jonna
55. Sporten du tränade: Brottning
56. Husdjur: Hund & katt
57. Vaccination du minns: svininfluensan, stelkramp..
58. Konsert: inte varit på nån
60. Alkohol du drack: i lördags
JUST NU:
61. Äter du: inget
62. Dricker du: Inget
63. Är du på väg att: bäst
64. Lyssnar du på: musik
65. Väntar du på: tvätten
DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: ja
67. Vill du gifta dig: klart :)
68. Karriär i åtanke: svårt de där, men helt av allt polis :)
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ögon !
70. Kramar eller pussar: båda tvåå!
71. Kortare eller längre: Längre..
72. Yngre eller äldre:  äldre.
73. Romantisk eller spontan:  båda två
74. Snygg mage eller snygga armar:  båda..
75. Tatueringar eller piercingar: tatueringar !!
76. Känslig eller inte: aw, båda men lite känslig (:
77. Ragg eller förhållande: förhållande ..
78. Bråkstake eller tveksam: båda :)
HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: oja
80. Gjort något sjukt spontant: jaa
81. Tappat glasögon eller linser:
82. Haft sex: ja
83. Krossat någons hjärta: jaa ...
84. Har någon krossat ditt hjärta: Jaaa
85. Har du blivit arresterad: nixen
86. Dissat någon: oja .
87. Gråtit när någon dött: verkligen ...
88. Gillat din killkompis (mer än som vän):  jaa..
TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Jodå
90. Mirakel: nja..
91. Kärlek vid första ögonkastet: hmm, vem vet
92. Himlen: nja..
93. Tomten: haha nej
94. Att kyssas på första dejten: kanske de.
95. Änglar: nej
SVARA ÄRLIGT:
96. Varit otrogen: Ja, tyvärr !!
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut:  verkligen
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina vänner & min familj!
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: ja
Lär känna mig lite bättre
SENASTE:
1. Dryck: mjölk (:
2. Telefonsamtalet: Pappa
3. SMS: Ebba <3
4. Sång du lyssnade på: jag kunde inte bry mig mindre.

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: de vet ifan.
7. Har någon varit otrogen mot dig:  allt för många gånger.
8. Varit kär: Verkligen
9. Förlorat någon speciell person: tyvärr, har man ju det.
10. Varit deprimerad: ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes:  Ja
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. svart
13. rött
14. rosa
I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Yes
16. Fått ditt hjärta krossat: nej inte detta år , men förra.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Verkligen.
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: jo men det har ja väl.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner:  verkligen.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: japp
21. Kysst en kompis: Ja
BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: typ alla.
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3
24. Har du några husdjur: hemma hos pappa har jag, hund, katt, hästar.
25. Vill du ändra ditt namn: Nej.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag var med mitt ex, och nattha, beckman.
27. Vilken tid vaknade du idag: olika tider , men typ 4,7.12
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: kollade tv skulle jag tro
29. Någonting som du längtar till: sommaren, och att åka till ett annat land
31. En sak du skulle vilja ändra med ditt liv:  att gått skolan som jag borde , och inte skolkat.
32. Vad lyssnar du på just nu: jag kunde inte bry mig mindre
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jadå.
34. Vad gör dig irriterad just nu: att ja inte vaknar av alarm
OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Eriika Henningsson
37. Singel/upptagen: Singel
38. Stjärntecken: vågen
39. Kille eller tjej: Tjej.
40. Grundskola: Ängaryd
41. Gymnasie: brinell / holaveden
42. Högskola: nej.
43. Hårfärg: blond.
44. Långt eller kort hår: beror på
45. Längd: 158
46. Vad gillar du gällande dig själv: att jag är snäll och bryr mig väldigt mycket om andra
47. Piercings:  läpp, tunga, navel, öron.
48. Tattoos: en vid nacken och en på handleden
49. Höger eller vänster: höger.
DIN FÖRSTA:
51. Operation: Min hals
52. Piercing: öronen,
53. Tatueringen: nacken
54. Bästa vän: Jonna
55. Sporten du tränade: Brottning
56. Husdjur: Hund & katt
57. Vaccination du minns: svininfluensan, stelkramp..
58. Konsert: inte varit på nån
60. Alkohol du drack: i lördags
JUST NU:
61. Äter du: inget
62. Dricker du: Inget
63. Är du på väg att: bäst
64. Lyssnar du på: musik
65. Väntar du på: tvätten
DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: ja
67. Vill du gifta dig: klart :)
68. Karriär i åtanke: svårt de där, men helt av allt polis :)

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ögon !
70. Kramar eller pussar: båda tvåå!
71. Kortare eller längre: Längre..
72. Yngre eller äldre:  äldre.
73. Romantisk eller spontan:  båda två
74. Snygg mage eller snygga armar:  båda..
75. Tatueringar eller piercingar: tatueringar !!
76. Känslig eller inte: aw, båda men lite känslig (:
77. Ragg eller förhållande: förhållande ..
78. Bråkstake eller tveksam: båda :)
HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: oja
80. Gjort något sjukt spontant: jaa
81. Tappat glasögon eller linser:
82. Haft sex: ja
83. Krossat någons hjärta: jaa ...
84. Har någon krossat ditt hjärta: Jaaa
85. Har du blivit arresterad: nixen
86. Dissat någon: oja .
87. Gråtit när någon dött: verkligen ...
88. Gillat din killkompis (mer än som vän):  jaa..
TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Jodå
90. Mirakel: nja..
91. Kärlek vid första ögonkastet: hmm, vem vet
92. Himlen: nja..
93. Tomten: haha nej
94. Att kyssas på första dejten: kanske de.
95. Änglar: nej
SVARA ÄRLIGT:
96. Varit otrogen: Ja, tyvärr !!
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut:  verkligen
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina vänner & min familj!
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: ja

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Sv: ja mår sådär. är förkyld

Jo jag längtar jätte mkt till sommaren :)

2012-02-21 @ 13:55:08
URL: http://Louisefoto.devote.se
Postat av: Klara

Sv; Tack detsamma! :)

Allt är bra med mig, hur mår du?

Jag längtar jättemycket efter sommaren, gör du? ♥

2012-02-21 @ 14:10:46
URL: http://klaradanielssons.blogg.se/
Postat av: johanna

- tack så mkt! Självklart gör jag de! :D

2012-02-21 @ 14:23:01
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Klara

Sv; krya ♥♥

2012-02-21 @ 14:30:41
URL: http://klaradanielssons.blogg.se/
Postat av: ▲ Mohammedi's™

sv: SÖT TJEJ???!!!!!!!!!!

Jag är fan en kille!!



Men tack , du har också en fin blogg. Jo jag mår fint!

VA GÄRNA MED PÅ MINA TÄVLINGAR SÅ JAG BLIR GLAD IGEM, BLEV SUR

NÄR JAG LÄSTE ATT DU SKREV TJEJ TILL MIG?

2012-02-21 @ 15:53:00
URL: http://mohammedis.se
Postat av: ▲ Mohammedi's™

sv: SÖT TJEJ???!!

Jag är en kille!!



Men tack , du har också en fin blogg. Jo jag mår fint!

VA GÄRNA MED PÅ MINA TÄVLINGAR SÅ JAG BLIR GLAD IGEM, BLEV SUR

NÄR JAG LÄSTE ATT DU SKREV TJEJ TILL MIG?

2012-02-21 @ 15:55:39
URL: http://mohammedis.se
Postat av: ▲ Mohammedi's™

sv: gör inget. Men va gärna med på mina tävlingar?

2012-02-21 @ 16:30:33
URL: http://mohammedis.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback