Natt inlägg.

Hej alla!

jag vet typ tusen år jag skrev, hm hänt galet mycket saker i mitt liv,
jag vet inte ens vart jag ska börja, jag kan börja med att säga
att det är slut mellan mig och johan sen några månader tillbaka..
Jag lämnade honom, och det va det jobbigaste jag gjort,
men men jag tror inte att de skulle funkat, vi klarade mycket men tyvärr inte allt.
det händer saker , som fick mig att inte kunna lita på honom, och att gå runt
och vara orolig är frukansvärt.
Men man märke verkligen att han älskade mig, både han och jag ville nog tillbaka 
men ah jag valde att inte ta tillbaka han, just för att jag är rädd för att det ska bli exakt som innan.
vi hade en fin saga, men alla sagor tar tyvärr slut någon gång.
Och jag älskar honom sjukt mycket än, tyvärr umgås vi inte som vänner eller nått
eftersom det blir nog jobbigare så.

Men johan va min första riktiga kärlek , och han fick mig att må bra, men även dåligt.
lika jag så jag emot han.
Vi delade ändå 1,5 år tillsammans,
vi bodde med varandra, men tror för bådas skull är det nog bäst såhär.
det är jobbigt att bara släppa han och glömma de kommer jag ju aldrig göra, men ah 
jag kämpar vidare, lika så han.

Han är en fin kille och han ligger närmast mitt hjärta.
johan om du läser detta, kom ihåg alla fina stunder..
vi sa föralltid, och i mitt hjärta är det föralltid.
Jag älskar dig, och saknar dig.





Nu bor jag ensam i en 2;a eller ensam och ensam
erica är här hela tiden, vilket är skönt.
Jag har bytt skola ifrån nässjö till tranås nu, börjar där på måndag.
jag har liksom 3 minuter till skolan , vilket kommer va gatt ...
hmm, på fritiden umgås jag med vänner, chillar och festar endel.
tänkte bjuda på lite fest bilder :) 

ja nu ska ja uppdatera mer mer mer (: 


Nu ligger erica och checkar tv ..
ska la va social .


Nattii




















Kommentarer
Postat av: Eriica

<3

2012-02-10 @ 13:41:30
URL: http://eswensson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback