god kväll(:

Hejsan mina fina läsare , 
idag var jag som sagt i skolan och de va helt ok!
kändes som sagt stelt, hmm men de löser sig(: 
imorgon är en ny dag, och ska försöka lära känna nytt folk (: 
När jag kom hem däckade jag faktiskt i sängen,
och vaknade efter en timme eller nått, så drog jag ner till ica
och träffa min älskade familj som va så söta och köpte mat till mig.
och pappa körde mig hem
Ni är bara för underbara, 
sa även hejdå till eriica som åkte hem idag !

för några timmar sen kom min sambo josse hem efter jobbet
och nu sitter vi och skriver lite vad vi behövder handla 
och så ska vi storstäda så vi trivs, och ta hand om min lilla misse.

Nu ska vi snart dra till ica, chips till bb och bara ta de lugnt
och troligtvis städa men de behövs.



gammal bild men ändå lika fin.
jag älskar dig♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback