Dina falska vänner , talar aldrig om innan det blir krig.

Tiden har gått och man har börjat förstå sig på människor mer än vad man tror.
Dem man har lärt känna spelar sig vara min vän men hugger mig i ryggen snabbare än vad man tror
att hela tiden inte veta vad det är som händer gör nog mest ont, kanske är de såhär dem vill att jag ska känna
Att det gör ont.
Jag har inte riktigt fattat varför sanningen måste finnas när det känns som ändå alla bara ljuger,
jag trodde man blev lärd som liten att ljuga kommer man inte långt på, sanningen tittar fram tillslut och då har man ändå sig själv att skylla för att man inte kunde säga som det var när det va dags för de.
Det är är läskigt att se människor gör bort sig för att inte berätta sanningen, man tror man kan lita på någon och berättar sina hemligheter för nån men den som berättar har inte en tanke på att den man berättar till även litar på nån annan, allt går runt allså har jag lärt mig att sanningen kommer fram förr eller senare i denna värld vi lever i.
Ingen håller käften inte ens din bästa vän. 
för när som helst hugger även din bästa vän dig i ryggen.
 
- Vänner som tar något eller förstör för sina vänner är såna personer man verkligen aldirg ska kalla vänner
för dem är ute efter det finaste nån annan har för dem är avunsjuka och vet att dem måste ta de för nån annan för annars kan man inte få det. hade det finaste inte tillhört någon hade det inte vart lika intressant som de är när nån annan har det. 
jag är trött på falska människor, men ja tänker inte lägga energi på de , det är inte jag som förlorar på det utan det är du.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback